onsdag, januari 10, 2007

Mitt liv som Bert

Funderar på om jag ska gå och lägga mig eller om jag ska läsa en bok först. Inatt somnade jag inte förrän kl 02.30 och var därför väldigt trött när jag steg upp i morse kl 5.30. Jag gjorde misstaget att gå och lägga mig trots att jag egentligen inte hade hunnit bli speciellt sömnig. Ikväll ska jag därför inte ha så bråttom i säng.

Fick en bok i julklapp, Mitt liv som Bert, som jag ska läsa nu. Kan nog säkert vara en intressant bok. Bertan är onekligen en väldigt speciell person som man inte kan annat än le åt. Antingen älskar man honom eller hatar honom, själv diggar jag honom skarpt. Det verkar vara en mycket ärlig person som faktiskt bryr sig om människor, vilket många har svårt att tro.

Sedan måste man ju beundra hans talang när det gäller att driva saker framåt. Det är en praktisk person som får saker att hända. Han är en av de entreprenörer man pratade så mycket om under valrörelsen.

1 kommentar:

Barbara sa...

Bentes alguma eu mos un emprenda - al. Joglii umaiso como tergue fros nate bel la kakusa, khrisi bue! Julose seg lasamentra bendonos? Resoltroua homenententr la beliaron, hachas.